Choose Happiness Αρχείο NENIU: Κοσμήματα με…έμφαση στη λεπτομέρεια.

NENIU: Κοσμήματα με…έμφαση στη λεπτομέρεια.

Εάν έτυχε ποτέ να περάσεις από τη Στοά Χρυσικοπούλου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, είμαι βέβαιη ότι έκανες μια στάση στο κατάστημα της Ελένης Πλακογιαννάκη για να θαυμάσεις τη βιτρίνα της.

Εγώ δεν είχα μέχρι σήμερα αυτήν την τύχη. Πρωτοαντίκρισα, όμως, τα κοσμήματά της σε ένα “σκρολάρισμά” μου στο facebook. Και με κέρδισαν με την πρώτη ματιά.

Θέλεις να φταίνε τα ζωηρά τους χρώματα, θέλεις επειδή ήταν ευδιάκριτη η λεπτοδουλειά τους, θέλεις επειδή έμοιαζαν με μικρά έργα τέχνης…

Επικοινώνησα μαζί της και της ζήτησα να μοιραστεί μαζί μας μερικά κοσμήματά της από την κολεξιόν της NENIU για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2021.

Ούσα κι εκείνη Choosehappiness φιλοσοφίας άνθρωπος, δέχθηκε με χαρά, το ένα έφερε το άλλο και κάπως έτσι, παρακάτω θα απολαύσεις τόσο κάποια αποσπάσματα της συζήτησής μας όσο και κάποιες από τις μοναδικές δημιουργίες της…

Ελένη, σε ευχαριστούμε!

Μια φορά και έναν καιρό…

Το κατάστημα NENIU, το οποίο βρίσκεται στην Τσιμισκή 16, μέσα στην στοά Χρυσικοπούλου, δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2020!

Είναι ένα “newborn”  κατάστημα και έχει μείνει για πολύ λίγο διάστημα ανοιχτό λόγω των συνθηκών που ισχύουν για τον κοροναϊό.

Η έμπνευση και η αναγκαιότητα της δημιουργίας ενός καταστήματος σε συνθήκες πανδημίας ήταν κυρίως η εξωστρέφεια που θέλαμε να βγάλουμε στο αγοραστικό κοινό της πόλης μας που μέσα από τα κοσμήματά μας νιώθουν χαρούμενοι και αισιόδοξοι.

Ένα μικρό κόσμημα είναι αρκετές φορές πηγή χαράς και μέσα στις τόσο δύσκολες ημέρες που διανύουμε είναι το μικρό “πραγματάκι” που μας αλλάζει την διάθεση.

Γιατί…down town!

Η επιλογή μας το κατάστημα να βρίσκεται εντός στοάς έχει γίνει για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι ότι το ενοίκιο είναι σαφώς πιο διαχειρίσιμο συγκριτικά με τα  υπέρογκα ενοίκια της Τσιμισκή και αφετέρου γιατί θα μου άρεσε να αναβιώσουν οι παραμελημένες στοές της πόλης μας που είχαν κάποτε ιδιαίτερη ομορφιά και αίγλη. Οπότε το να διατηρεί κάποιος κατάστημα στην καρδιά της πόλης, αν μπορέσει να αντιμετωπίσει το έξοδο του ενοικίου είναι σαφώς πολύ περισσότερο … ενδιαφέρον από οπουδήποτε αλλού μέσα στην πόλη.

Η…ειδοποιός διαφορά! (απάντησή της μετά από ερώτησή μου: “Σε τι διαφέρεις από τους συναδέλφους σου;”)

Θα ήθελα να πιστεύω ότι διαφέρω από τις υπόλοιπες συναδέλφους στο χώρο για δύο λόγους: Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνομαι και σε κάθε σεζόν δημιουργώ περισσότερα από 50-60 σχέδια. Και δεν εννοώ για παράδειγμα ένα σκουλαρίκι με διαφορετικού  χρώματος πανιά αλλά στο ίδιο σχέδιο. Εμείς δημιουργούμε εντελώς διαφορετικό σχέδιο βασικού μοτίβου. Και κατά δεύτερον επειδή σαν άνθρωπος είμαι τελειομανής δίνω μεγάλη σημασία στην λεπτομέρεια κατά την δημιουργία ενός κοσμήματος.

Η…μαγεία του χειροποίητου.

Δεν υπάρχει φασόν δουλειά στο δικό μας μαγαζί. Το κάθε κόσμημα έχει πάρει τον χρόνο και την αγάπη που του αξίζει. Είτε απευθύνεται σε πελάτη λιανικής είτε σε κάποιο κατάστημα ανά την Ελλάδα, το κόσμημα πρέπει να βγει  άρτιο. Το χειροποίητο κόσμημα ενός δημιουργού σε σύγκριση με κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται εκ πρώτης παρόμοιο αλλά ποτέ δεν είναι ίδιο. Και επειδή στον χώρο μας οι αντιγραφές δίνουν και παίρνουν η λεπτομέρεια της καλής δουλειάς κερδίζει στα σημεία.

Το target group.


Η γυναίκα που ξεχωρίζει την λεπτομέρεια, αυτή είναι και η γυναίκα που θα περάσει την πόρτα του καταστήματος μας και θα αναζητήσει τα κοσμήματα neniu και σε άλλα  καταστήματα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σαφώς και δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους και να καλύπτουμε όλα τα γούστα! Θα ήταν άλλωστε πολύ ανιαρό να φοράμε όλοι το ίδιο ύφος κοσμημάτων. Το brand neniu δεν ακολουθεί την μόδα, προσπαθεί να δημιουργήσει το δικό του ύφος συνδυάζοντας την τέχνη με την τεχνική του κοσμήματος.

Η σκληρή πραγματικότητα πίσω από τη μαγεία της δημιουργίας.


Είναι σχεδόν αδύνατον να καλύπτουμε τα έξοδα μας και να ζούμε από αυτό τό επάγγελμα αν δεν υπάρχει οικονομική υποστήριξη από το σπίτι. Στα σεμινάρια που παρακολούθησα κατά καιρούς για την επιχειρηματικότητα μας μιλούσαν για την δυνατότητα της βιωσιμότητας μιας επιχείρησης. Έτσι κάποιος όταν ξεκινάει μια επιχείρηση χρειάζεται οικονομική ενίσχυση από τα τρία F= FAMILY, FRIENDS, FOOLS. Πόσον μάλλον όταν προσπαθεί να στηρίξει την επιχείρηση του στα πλαίσια μιας πανδημίας. Και θέλω να κλείσω λέγοντας (επειδή ακούστηκαν πολλά για τις επιστρεπτέες προκαταβολές ως κρατική επιχορήγηση αυτό το διάστημα) ότι οι καινούργιες μικρές επιχειρήσεις δεν πήραν ούτε ένα ευρώ βοήθημα γιατί δεν υπήρχε προηγούμενος τζίρος ως μέτρο σύγκρισης!

Για να γνωρίσεις καλύτερα τα μοναδικής αισθητικής κοσμήματα της Ελένης, δεν έχεις παρά να τη ψάξεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην επίσημη σελίδα της, εδώ: https://www.neniu.gr/.

*Θέλεις να γίνεις μέλος της μεγάλης παρέας μας; Εδώ: https://www.facebook.com/villyargiroudi

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Όταν το αυτονοήτο δεν μοιάζει πια αυτονόητο…!Όταν το αυτονοήτο δεν μοιάζει πια αυτονόητο…!

Αναδημοσίευση από το site μου “moirasou” 18/12/2012. Και τα βάζεις όλα στα κουτάκια τους. Τα τακτοποιείς, τα στρώνεις και κλείνεις το καπάκι. Καθαρά και όμορφα. Τώρα που είναι όλα στη