H Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Αριάδνη Γκατζού απαντάει στις ερωτήσεις σου (2).

Σας ζητήσαμε να μας στείλετε τις ερωτήσεις σας προς την Κλινική Διαιτολόγο Διατροφολόγο μας Αριάδνη Γκατζού στο villyargiroudi@gmail.com. Με ενθουσιασμό ανταποκριθήκατε στο…κάλεσμά μας!

Η Αριάδνη, μια φορά την εβδομάδα, θα μας βοηθάει να αγγίξουμε την καλύτερη εκδοχή μας!

Τι λες; Θα μας στείλεις και τη δική σου ερώτηση;

Μέλπω από Έδεσσα: Δεν είναι εύκολο κατά τη διάρκεια της ημέρας να επισκέπτομαι συχνά την τουαλέτα, λόγω της φύσης της δουλειάς μου. Συνεπώς, δεν είναι εύκολο να πίνω μέσα στη μέρα πολλά υγρά. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;


Aγαπητή κυρία Μέλπω απο Έδεσσα,
Θα σας συνιστούσα όταν είστε σε έναν οικείο χώρο να καταναλώνετε το νερό σας ή όταν γυρνάτε στον προσωπικό σας χώρο. Το Σαββατο Κύριακο είναι μια καλή λύση να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας και καθώς θα περνάει ο καιρός ο οργανισμός θα συνηθίσει και δεν θα αποβάλλει το νέρο τόσο συχνά. Είναι όμως σημαντικό να τον ενυδατώνετε και κατα την διάρκεια της ημέρα σας και εν ώρα εργασίας.


Άννα από Αθήνα: Είμαι σχεδόν εθισμένη στη ζάχαρη. Χρειάζομαι κάτι γλυκό σε διάφορες στιγμές μέσα στη μέρα. Τί μπορώ να κάνω για να το “κλέβω” και να μην τρώω συνέχεια ζάχαρη;


Αγαπητή κυρία Άννα από Αθήνα,
Η ιδανική λύση ειναι αντικατάσταση του γλυκού με φρέσκα φρούτα. Μια άλλη πολύ καλή επιλογή είναι μια φρυγανιά λίγο ταχίνι ή μέλι. Έτσι θα πάρετε τα καλά θρεπτικά και θα σας καλύψει την λιγούρα για γλυκό.

Μαρία από Κατερίνη: Μου είναι αδύνατο να γυμναστώ. Ξεκινάω συχνά πυκνά και περπάτημα αλλά το παρατάω. Τί μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση;


Αγαπητή κυρία Μαρία απο Κατερίνη,
Θα σας συμβούλευα να διαλέξετε ένα όμορφο μέρος να περπατήσετε όπου θα απολαμβάνετε το περιβάλλον με μια καλή παρέα είτε επιλέγοντας την αγαπημένη σας μουσική. Έτσι δεν θα το παρατήσετε την επόμενη φορά γνωρίζοντας ότι θα χαρείτε τον ελεύθερο χρόνο σας ή εναλλακτικά να ξεκινήσετε ένα είδος άσκησης που σας αρέσει όπως χoρό, zumba ή και κάτι πιο δυναμικό.


Σόνια από Δραπετσώνα: Το σώμα μου δεν έχει κάποια συμμετρία. Ενώ στο πάνω μέρος είμαι “λεπτή”, από τη μέση και κάτω είμαι “γεμάτη”. Πρέπει να ακολουθήσω κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο διατροφής;


Αγαπητή κυρία Σόνια απο Δραπετσώνα,
Μου δίνετε την ευκαιρία να αποσαφηνίσουμε κάποιους μύθους. Δεν υπάρχει τοπικό αδυνάτισμα όπως υπόσχονται πολλοί. Το σώμα μας έχει λιπόκυτταρα παντού και με την απώλεια βάρους χάνουμε ομοιόμορφα και δεν επιλέγει τοπικά κοιλιά, περιφέρεια, γάμπες κτλ. Το μοντέλο διατροφής που πρέπει να ακολουθείτε είναι η Μεσογειακή Διατροφή και σε συνδυασμό με άσκηση θα καταφέρετε να σμιλεύσετε το σώμα σας.

Σάκης από Εδεσσα: Η κοπέλα μου ξεκίνησε δίαιτα. Πάνω κάτω θέλω κι εγώ να χάσω τα ίδια κιλά. Μπορώ να ακολουθώ τη δική της δίαιτα ή πρέπει να τρώω περισσότερο επειδή είμαι άνδρας;


Αγαπητέ κ. Σάκη απο Έδεσσα,
Ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Η διαφορά δεν είναι μόνο στο φύλο που έχει διαφορετικές διατροφικές ανάγκες αλλά σχετίζονται με την καθημερινότητα, την φυσική δραστηριότητα, τις
διατροφικές συνήθειες και πρωτίστως με το ιατρικό ιστορικό. Θα σας συμβούλευα να επισκεφτείτε διαιτολόγο ώστε να σας παρέχει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής στις δικές σας ανάγκες.

Ποια είναι, όμως, η Αριάδνη Γκατζού. Ρίξε ξανά μια ματιά εδώ:

Απαντήσεις της Αριάδνης σε προηγούμενα ερωτήματά σας, εδώ:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Related Post

Δίαιτα μέρα πρώτη: Tips που ήδη ξέρεις αλλά εφαρμόζεις;Δίαιτα μέρα πρώτη: Tips που ήδη ξέρεις αλλά εφαρμόζεις;

Δεν είμαι γιατρός. Δεν είμαι διαιτολόγος. Τα παρακάτω που θα διαβάσεις, λοιπόν, είναι απλά πρακτικά tips που όλοι έχουμε ακούσει, αλλά λίγοι έχουμε πραγματικά εφαρμόσει. Το ιδανικό είναι να αφεθείς στα χέρια ενός ειδικού Δίαιτα, μέρα πρώτη. Για μένα. Συνεπώς, μέσα από αυτό το κείμενο, λέω να εφαρμόσω το πρώτο