Σπανακόρυζο.

Γράφει η Ιωάννα Δούμα.

Ένα από τα πιο θρεπτικά φαγητά που μπορούμε να έχουμε στη διατροφή μας είναι το σπανάκι (κάτι ήξερε ο αγαπημένος μου Ποπάυ), γι’αυτό λοιπόν πάμε να κάνουμε το σπανακόρυζο μας..


Αν διαλέξουμε φρέσκο σπανάκι θα πρέπει να το πλύνουμε κακά καλά, για να φύγουν όλα τα χώματα (εγώ προσωπικά το πλένω φύλλο φύλλο και στο τέλος το αφήνω κανένα 10′ σε νερό με ξύδι… μετά ξεβγάζω πάλι καλά).


Αν πάλι επιλέξουμε κατεψυγμένο έχουμε γλυτώσει πολύ χρόνο…


Βάζουμε το κρεμμυδάκι μας στο multi, λαδάκι στην κατσαρόλα μας και προσθέτουμε το κρεμμύδι για να το τσιγαρίσουμε.


Στη συνέχεια βάζουμε το σπανάκι και το ανακατεύουμε για λίγο μέχρι να μαραθεί, βάζουμε νεράκι και άνιθο (δίνει πολύ ωραία γεύση για τα δικά μου γούστα).


Το αφήνουμε να πάρει μια βράση και στη συνέχεια προσθέτουμε το ρύζι μας (γλασέ).


Το αφήνουμε περίπου 25′ και στο τέλος βάζουμε το αλατάκι μας με το πιπεράκι μας…


(Όποιος θέλει βάζει κ λεμονάκι στο πιάτο του)


Καλή μας όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Ψαρόσουπα.Ψαρόσουπα.

Γράφει η Ιωάννα Δούμα. Τι πιο θρεπτικό από μια ψαρόσουπα… Τρελαίνονται μικροί κ μεγάλοι. Αν και απλή, είναι τόσο μα τόσο νόστιμη. Αυτά που χρειαζόμαστε είναι (ανάλογα με τα άτομα και τα ψάρια), εγώ προτιμώ τον μπακαλιάρο γιατί δεν έχει πολλά κόκκαλα , πατατούλες, καροτάκια, σέλινο, αλάτι, λαδάκι και για

Κουλουράκια πορτοκαλιού.Κουλουράκια πορτοκαλιού.

Γράφει η Ιωάννα Δούμα. Πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια, ο φούρνος θα τα ψήσει, το σπίιιιιιιιτι θα μυρίσει……Τώρα που είμαστε όλοι στο σπίτι μας ευκαιρία να περνάμε δημιουργικό χρόνο με τα μικρούλια μας …Για αυτό κ εμείς είχαμε βραδινές ανησυχίες κ είπαμε να κάνουμε νόστιμα κ μυρωδάτα κουλουράκια… Υλικά: